نورهان المرشدي تفتح النار على منتقدي سقوط والدتها في The Voice

على خلفية الانتقادات التي وجهت لوالدة المتسابقة نورهان المرشدي عقب تأهل ابنتها للمرحلة المقبلة في برنامج ذا فويس الموسم الخامس، وسقوطها على الأرض من شدة الفرحة، وهو ما وصفه الجمهور برد الفعل المبالغ ووجه إليها انتقادات حادة.

ردت المتسابقة نورها المرشدي المشاركة في ذا فويس على منتقدي سقوط والدتها أرضًا في اختبارات الصوت وبس .

وكتبت نورهان المرشدي (بوست) لترد على الساخرين من والدتها كما خرجت في مقطع فيديو قائلة، (أمي تاج فوق دماغي وعمري ما هسمح لحد إنه يتريق عليها أو يقول هي وقعت كده ليه.. الناس سابت الغناء وكل حاجة أنا عملتها وبيتكلموا على أمي.. أنا أمي كافحت وتعبت عشان تخليني واقفة على مسرح زي ده.).

قد يهمك قراءة
1 od 2 |

وتابعت نورها، ( أي حد هيتكلم عن أمي هقطع لسانه.. أمي خط أحمر.. إزاي ست كبيرة زي دي ووقعت عشان قلقانة وخايفة، وانتوا تتريقوا).

وأضافت، (انتوا ازاي تتجرأوا تخلوا فرحة الواحد ماتكملش.. الناس سايبة التعب اللي تعبناه والحلقة وبيتكلموا عن أمي.. أنا مش مسامحة أي حد جاب سيرة أمي بكلمة أو اتريق عليها.. ربنا يخليها لي، المسرح ده كان بقالي 5 سنين بحلم إني أعدي قدامه، ولما ست زي دي تتعب التعب ده كله تتريقوا بالطريقة دي).

وكانت نورهان قد أبهرت لجنة تحكيم ذا فويس عقب أدائها أغنية (ياعيني عليك ياطيبة) للنجمة آمال ماهر للتاهل للمرحلة المقبلة بجدارة .

تعليقات
Loading...

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More