الشناوي يعتذر عن خروج مصر من كأس إفريقيا (نوعدكم نتعلم من أخطائنا)

اعرب حارس مرمى منتخب مصر محمد الشناوي ، عن حزنه للخروج المبكر لمنتخب الفراعنة من دور الـ16 لبطولة كأس أمم إفريقيا 2019، عقب الخسارة المفاجئة أمام جنوب إفريقيا (0-1).

وغرد الشناوي عبر حسابه في موقع (تويتر) ، (أعتذر لكل الجماهير اللي شجعتنا ووقفت معنا، أحلى حاجة في الكرة هي فرحتكم بينا ولما مبنقدرش نحققها ده بيبقى صعب علينا جدا).

وتابع حارس المنتخب المصري، (ربنا شاهد أننا بذلنا أقصى جهدنا عشان متروحوش زعلانين. الاعتذار مش كفاية بس ده اللي نقدر نقدمه دلوقتي، ونوعدكم نتعلم من أخطائنا ونرجع المرة الجاية جديرين بكم).

قد يهمك قراءة
1 od 2 |

وكان المنتخب المصري لكرة القدم قد قدم أداء سيئا أمام جنوب إفريقيا في المباراة التي أقيمت بينهما السبت الماضي، وخسر أمام بهدف دون رد ليخرج المنتخب المصري من بطولة أمم إفريقيا 2019 التي تستضيفها مصر على أرضها ، وأعلن رئيس الاتحاد المصري لكرة القدم، هاني أبو ريدة، على الفور استقالته من منصبه، وإقالة الجهاز الفني الإداري لل بقيادة المدرب المكسيكي خافير أجيري.

تعليقات
Loading...

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More