فيديو.. سمية الخشاب تتهم أحمد سعد بالشروع في قتلها!

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

يبدو أن لقاء الفنانة المصرية سمية الخشاب مع الإعلامية بسمة وهبة ببرنامجها (شيخ الحارة)، والذي انقسم على حلقتين، لم يمر مرور الكرام كغيره من اللقاءات ، لتفجر سمية في كل حلقة مفاجأة أشد من سابقتها.
وفي برومو الحلقة الثانية من لقاء الخشاب بالبرنامج، فجرت مفاجأة من العيار الثقيل، حيث اتهمت طليقها المطرب أحمد سعد بالشروع في قتلها ، مشيرة إلى أنها خضعت لعملية جراحية لاستئصال الطحال بسببه.


كما أكدت الخشاب أن قسوة سعد عليها هي السبب في كل شيئ.
على الجانب الآخر ردت الخشاب في برومو حلقتها المرتقبة ، على اتهام سعد لها بسرقة شقته وخداعه، مؤكدة أنها هي التي كانت تقوم بتسديد أقساط الشقة من أموالها ، مضيفة: (إزاي أديله حاجة أنا دافعة تمنها).


وكان الفنان المصري أحمد سعد، قد نفى بنفس البرنامج، كل ما قالته طليقته سمية الخشاب، بشأن رفع قضية طلاق عليه، مؤكدًا أنه هو من قام بتطليقها غيابيًا، دون علم منها، مشيرًا إلى أنه اتخذ هذا القرار، بعد أن تعرض للخيانة والخداع منها، حيث قال: (هي ضحكت عليا وأنا آمنتلها جامد بكل ما أملك وأنا كنت محتاج لها في الفترة دي.. كنت محتاج ست، أنا راجل مهرجل وحياتي غير منظمة، وكنت بشتغل كويس وبكسب كويس ومضيع، وكنت محتاج للأمان وست يتآمن لها وهي كانت أمينة جدًا على فلوسي).

قد يهمك قراءة
1 od 2 |


وأضاف: (كنت بعمل حفلات في المحافظات وأرجع أديها الفلوس وأحط القرش على القرش.. جت قالتلي إنت لازم تجيب بيت ملك.. وأنا بأمان شديد قلت لها اكتبي البيت باسمك والشيكات عشان إنتي الي بتروحي تسددي كل شهر القسط، ولما أقولك أبقى انقلي الملكية ليا ابقى اعملي كده).

وتابع: (أنا طلبت منها كده عشان مكنش عندي دفتر شيكات ومليش تعاملات مع البنوك.. لكن لما طلبت منها تنقلي ملكية البيت رفضت.. أنا كنت باختبر أنا عايش مع مين وبجس النبض.. فرفضت وقالتلي أديك حقها ده بعد ما الشقة غليت عن تمنها اللي أنا اشتريته به.. وفي الآخر اديتني شيك بربع تمنها وقالتلي إذا كان عاجبك).



Get real time updates directly on you device, subscribe now.

تعليقات
Loading...

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More